Forumindex    

T500-II 1969 i bästa skick- såld

Här hamnar alla annonser som avslutats genom köp, försäljning eller på andra grunder

Moderatorer: Jan-Olov Gustafsson, Peter Nordkvist

T500-II 1969 i bästa skick- såld

Inläggav Fredrik Wendel » tor mar 15, 2018 9:32 pm

Hallå! Det börjar tyvärr bli dags att sälja min extremt välrenoverade Suzuki T500-II i färgen Candy Gold.
Anledningen har inte med motorcyklar att göra, utan helt enkelt lite andra saker som hamnat i främsta rummet just detta år.
Den är svensksåld, och jag köpte den på blocket år 2009 av en tidigare medlem. Det tog fyra år innan jag hittat alla delar som behövdes för att sedan renovera den till så nära nyskick som det gick. Mycket, ja väldigt mycket NOS delar, resten renoverade delar i högsta kvalitet. Dokumentation finns både i bilder och lista på alla utbytta delar och dess betalda belopp.
Peter Nordkvist och Håkan Moren i vår klubb har gjort merparten av arbetena.
Jag har kört hojen 200 mil sedan den blev klar år 2013. Mc:n har inte sett en enda våt droppe regn eller vatten sedan den blev klar. Bara blå himmel... Den går som en dröm, fattas bara!
Den fick pris för finaste mc på vår tvåtaktsträff i Askersund 2013.
Pris? Dyrt, ja, den är trots allt bland världens allra finaste.
Trots allt, ändå mindre än hälften av vad jag lagt ut.. eftersom jag vet marknadsvärdet.
Vill du ha en veteranhoj som bruksmaskin, utan att fundera på vad du köpt. Ring någon annan!
Vill du ha en färdig klassiker att älska, och som ALLA beundrar? Ring mej då på 0768-099001, så får du ett ärligt bemötande och exakta och korrekta svar på ALLT.
Senast redigerad av Fredrik Wendel ons mar 06, 2019 12:12 am, redigerad totalt 2 gånger.
Fredrik Wendel
....................................
Suzuki GT250 M
Suzuki CS 125-1983 dock tyvärr 4-taktare...
DKW Hummel 1961, katt bland hermelinerna
Fredrik Wendel

Återgå till Avslutade affärer