Forumindex    

GT750 K

Moderator: Peter Nordkvist

GT750 K

Inläggav Administratör » lör mar 30, 2019 11:38 pm

GT 750K - 73. Säljes som renoveringsobjekt. Gått enligt mätare 2500 mil och det kan nog stämma. När jag köpte den var toppen demonterad så jag kunde konstatera inget cylinderslitage. Monterade toppen med ny topplockspackning och den startade på startgas. Men den har stått still i minst 25 år och på en 2-taktare torkar packboxarna i motorn så dom bör bytas. Lite trasiga gängor här och där. Det som saknas på hojen är: Framlyktan med hållare, bromsslangar fram, luckan över kylarlocket på tanken, blinkers fram, bensinkran, sadel, lampglas bak, start- och blinkers-relä. Elsystemet behöver kärlek. Ganska bra krom. En GS 750B (- 77) gaffel är monterad, framhjul och frambromsar sitter på. Original gaffel utan bromsar och hjul medföljer. Holländska papper alltså inte svenskreggad. Men det blir nog inga större problem. Har inte satt något pris, för vad jag helst vill med affären är att få tag i en Suzuki T 500 som jag hade som första hoj när jag var 18. Helst av allt ett renoveringsobjekt med bra motor + pengar. I andra hand en komplett bra motor med förgasare och avgaskrökar + pengar. I sista hand bara pengar. Ring gärna om det är något ni undrar. När det gäller affären lägg ett bud på sms senast den 10 april. Då kommer jag att välja det bud jag tycker är bäst och då hör jag av mig. Ha en bra dag och lycka till med budgivningen. Bild finns på Blocket.se

Dannes garage
073-974 4620
Administratör
 
Inlägg: 42
Blev medlem: lör dec 22, 2007 9:42 pm

Återgå till MC - säljes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

cron